Personal

Vi är ett team undersköterskor och vårdbiträden som tillsammans med vår chef arbetar för att underlätta vardagen för dem som behöver stöd i vardagen. Våra anställda genomgår utbildning i demens via Svenskt demenscentrum. Vi arbetar utifrån våra brukares levnadsberättelse för att vi ska veta hur vi på bästa sätt ska kunna hjälpa varje person vi möter. Vi arbetar utifrån ett personcentrerat arbetssätt, vilket innebär att vi lägger upp vårt arbete enligt de önskemål som våra brukare har.

Nadine Bengtsson

Grundare och verksamhetschef. Beteendevetare och har flera års erfarenhet av arbete inom hemtjänst och äldreboende. Har cirka 7 års erfarenhet av arbete som biståndshandläggare på Falkenbergs kommun.

”Jag vill arbeta för våra äldres rätt till den vård och omsorg som är enligt deras egna behov och önskemål".

Louise Johnsson

Arbetar som arbetsledare/ samordnare. Undersköterska sedan 2019 och har arbetat på Trygghetslarmet, på Vårdcentral och äldreomsorg.

"Att arbeta på hemtjänst på det viset som vi gör här, är så otroligt givande. Man gör gott, får andra människor vardag att bli lättare och tryggare. Man går med lätta steg till och från jobbet, med ett leende på läpparna"



Moa Holmkvist

Undersköterska med 5 års erfarenhet av arbete inom hemtjänst och äldreboende. Har tidigare arbetat som medicinsk sekreterare och avgiftshandläggare inom socialtjänsten.

" Jag lockas av att vara en del av en grupp som utstrålar medmänsklighet och kompetens."

Tina Gustafsson

Vårdbiträde med flera års erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen.

Simone Köhler

Vårdbiträde med erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen.